genom min stad i regn

jag jobbar bara en dag till, sen får jag lugna mig med lite ledigtid! och imorgon händer det något man helst inte får missa, damian marley och nas live! tack hultsfredsfestivalen för att ni gick i konkurs, just i detta avseende åtminstone.. det kunde inte blivit bättre än att de flyttade spelningen till stockholms egna gröna lund, tack!

och tack för att ni är underbara på gungan, älskar att jobba med er hela bunten<3 idag ville jag få fälla en tår eller tre över krossat glas och trötthet. och ändå inte, för jag har det så bra. och nova lyste upp min kväll med ett samtal! åh novanova du är saknad i sverige, när får ajg träffa dig igen? i belgien?  =)

jag orkar inte filosofera, kan inte ngn göra det åt mig lite?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi älskar att jobba med dig också :D

2010-07-10 @ 10:26:32
URL: http://monkeybrainstew.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0