riktigt eller kemikaliskt?

kemikalier är ju också riktiga.. som jag och björn kom fram till häromdagen att allt är ju naturligt egentligen, från grund och botten ju. så även om det känns konstigt att säga att helt orange plastfärg är naturligt så är det ju faktiskt så, vadå onaturligt liksom. vad innebär det? framställt? ja kanske..

det vi diskuterade idag på jobbet var i alla fall kärlek. och vi kom tydligen fram till att det bara är kemikalier som gör en kåt och konstig. eller vi och vi.. jag vill ju inte påstå att jag är känd som väldigt romantisk av mig men jag måste gå emot det där. och det kan jag tacka vänner till mig för, för jag tror på kärlek när jag ser vissa par. jag kan namedropa flera styckna här och nu men jag tror nog ni förstår själva vilka jag menar. det går inte att beskriva men man förstår när man ser dom och upplever dom. fy fanken va fint det är alltså<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0