en onsdag i mitt liv

då samantha var i turkiet, clara i thailnd, pappa påväg ut i europa och själv skulle man till skansen.. det lät ju jävligt flashigt, men jag var jävligt taggad på att stockholmsmysa i sommarsverige på sköna gamla skansen, och så mys det var sen! ska man jämföra sig finns det ju alltid något som låter bättre, coolare och roligare. fast nej, inte den dagen, inte för oss just då och just där, med allt som hör till

och skansen är ett himla bra ställe, trots att jag ju jobbar där och ibland hatar lite lätt att ta mig dit.. och ja, imorrn dit jag åter iggen far! och från hjärtat så säger jag att det kunde ju faktiskt vart hemskt mycket värre. ska man jobba någonstans på självaste midsommar så är det väl ändå på skansen?

=)

Bind kransar, drick öl, ät sill och plocka sju sorters blommor, lägg dom under kudden och dröm vackra drömmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0