dagarna blir vad man gör dom till

och så lite tur kanske på det, och bra timing så slår i alla fall sabinas lyckomätare i topp! den här dagen var en underbar lång promenad med nico, efter en underbar lunch med haggen och sen ett underbart besked på mail som kan komma att bli ngt ännu mer underbart! och såklart ett underbart grönt gräs att springa på ikväll där bollen rullade så fint så fint

och dessutom har jag köpt en underbart bra bok som jag ska gå och läsa nu

ibland blir man fascinerad av hur underbar världen kan vara. det blev jag idag när jag gick på isen och längs strandpromenaden nere i tegelhagsskogen med hunden i mitt liv som sprang runt och nosade, fåglarna som kvittrade och solen som kikade mellan grenarna. och såklart det lilla sötmötet med tjejen med två jättelöpande hundar (nej sebbe dom sprang inte..) där vi båda nojade om isen skulle spricka eller ej. ååh vad ajg känner mig överdriven just nu och älskar allt haha. för att överglänsa gårdagens depressionstittut jag sprudlar

Kommentarer
Postat av: jessica

vad härligt vet precis vad du menar :D

2010-03-13 @ 10:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0