FLUFF

när vi var i åre köpte jag fluff på burk. idag har jag och viktor gjort never fail fudge på den. jag tror att vi aknske har misslyckats.. typiskt..
sen har vi pratat med kevin också, han sa såhär:

"mmmm...... 90 blas pa obelyst vag (tror jag, hastighetsmataren visare ju som vanligt 0km/h). Jag vet att den dar javla gropen ar har nagonstans. Stralkastarjaveln glappar som vanligt. Dar kommer gropen, hinner inte vaja. BONK. Skoooont! Alla lysen pa hojen, inklusive instrumentpanelen,  slocknar och det blir darmed kolsvart. Saktar in eftersom jag inte ser vart fan vagen ar langre. Da ser jag bilarna narma sig bakifran och inser att de inte har en aning om att jag ar dar :) fest. Drammer till stralkastaren lite tafatt, nae kart det inte gick. Men med en hjalp utav mina kraftfullaste hoftjuckningar lyckas jag fa liv i skiten. Oh yeah! humped myself out of quite a pickle"

Quong mår alltså bra idag med. det var ju tur. då kan jag fortsätta höstlova mig en stund till i lugnan ro. det bär till sollentuna, för där har jag ett litet födelsedagsbarn att packa upp. viktor säger att Irving är rolig. jaha tänkte jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0