första advent 2010

emsie, mirre, tainio och carro, ni är fantastiska som ger oss möjlighet till allt detta nya haha! jag gillart

denna dagen går till historien som dagen jag tog min första gultmedalj. och inte var det fotbollen som förde mig framåt nej.. vi vann minnsan tyresö trupp cup i gymnastik idag, jag och mitt kära gympalag! jag är inte otrogen, jag bara vidgar mina vyer. fotbollen fyller fortfarande mitt hjärta som få andra saker kan göra.. bara tanken på det gör mig lite fundersam varför det egentligen är så? jaja.. ja.. i vart fall har jag, idag, i alla enkelhet, haft en sjudundrandes rolig söndag<3

fick avsluta adventen hos Hedéns. bara kärlek. minnen. mer kärlek

Kommentarer
Postat av: Albin

Grattis!!

2010-11-29 @ 16:01:31
Postat av: Anders mamma

Massa grattisar!

2010-11-29 @ 19:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0