östergötland

min kära mormors uttalande över middagen med delar av dom jag faktiskt är släkt med "jaa man har inte roligare än man gör sig". kloka ord må jag säga hahah

nu ska jag snart bege mig till linköping och min älskade lilla smet-samantha!! och min kropp säger egentligen stopp.. tacksam att det är här och nu virusen äter mig och inte ute på lillsved, där skulle man ju aldrig kunna förmå sig att sitta still någon längre stund=P
ikväll lyssnar jag dock fullt på min kropp. jag har mycket att tacka den för så det är det minsta jag kan göra. käkar tranbär, dricker te och sover kanske.. fasiken jag som trodde man skulle vara i mormors ålder för att få ledbesvär.. det räcker tydligen med 21 år fyllda. det gör oont! stackars kropp vad har jag gjort för att du ska förtjäna det här??

på tal om östergötland har jag hört att det till och med finns mer att göra i ödeshög än i mjölby. där finns.. fikabussen..! det låter fan som någon värt att undersökas. dom pratar ju dessutom östgötska där nere=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0