memoarer

minnen försvinner inte va? eller gör dom? man kanske ska börja skriva på sina memoarer med en gång. man får inte glömma saker det är väldigt viktigt tror och tycker jag. minnen bygger upp dig som person, skänker känslor, förklarar ageranden och tankar och skänker glädje och erfarenhet. minnen är fantastiska. och något av det finaste som finns är att dela ett minne med någon. har man ingen att dela minnena med känns dom inte alls lika bra.. känns som att dom tunnas ut och försvinner till slut. akta!

jag vill ha en superkraft

Kommentarer
Postat av: Isabella

Min superkraft skulle vara... flytta runt grejer med tankekraft kanske... Erik vill inte läsa tankar men gärna kunna andas under vattem

2010-10-07 @ 17:18:31
Postat av: s

jag skulle INTE BEHÖVA SOVA! md tid kan man göra allt=)

2010-10-07 @ 18:29:29
Postat av: Albin

Tyvärr måste resten av mänskligheten sova 1/3 av sitt liv, vad ska du göra helt ensam under den tiden?

Själv skulle jag nog ha superkraften Komisk-timing-cartoon-style. Jag kan göra helt omöjliga saker, men bara om det är roligt för stund, som att man slinker ur ett bara handklovar man tappat nyckeln till precis när den man är fast med börjat såga igenom kedjan

2010-10-07 @ 22:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0