sötmöten

att bo på lillsved har sina nackdelar också.. varför jag tror att jag längtar att resa något galet just nu. lååångt bort på äventyr och läskiga utmaningar vill jag! JAG SAKNAR SÖTMÖTEN. tror kanske att kevin inspirerat mig en aning kanske.. hehe, ellerr.. egentligen behöver jag inte ta mig längre än till gustavsberg kanske för att få lilte mer möjlighet till nya sötmöten, men världen lockar ju alltid med så mkt mer och coolare.

inspirerat och inspirerat men han är ju mitt i det nu, man blir ju lite, vad brukar man säga... TAGGAD


Kommentarer
Postat av: Albin

Kan kalla det lite, vad brukar man säga....AVUNDSJUK

2010-10-07 @ 23:46:41
Postat av: s

JAAAAAAAAA

2010-10-08 @ 15:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0