Spökrunda och friskishat

Hej hej bönas fina blogg. Idag ska det skrivas om ett uppblossande friskis hat(sorry böna men hat är det enda vettiga ordet som kan beskriva mina känslor för dom). Dagen började med lite trökig anatomi när vi upptäcker att friskis i helgen hade möblerat om hela klassrummet och tagit ner alla våra presentationer och suddat ut alla FINN skämt!?! Vafan tänkte vi.

På kvällen var det sedan dags för spökrunda, läskigt värre ska jag säga. All cred till dom 2 kårerna som styrde upp detta! Men ni är skyldiga mig ett par nya kalsonger.... Inte kuuuul.

Jaha detta var allt för denna ghetto gurka.

Over and out! //Dennis

Kommentarer
Postat av: Albin

Man känner att Sabina satt och andades över axeln på dig när du skrev detta Dennis. Tror hon har ett sjätte sinne när det kommer till färgstarka ord som hat.

2010-10-26 @ 07:13:12
Postat av: Kristina, Anders mamma

Grattis Sabina på din namnsdag! Hoppas du inte misstycker att vi läser din blogg, den är så skön och positiv.

2010-10-27 @ 10:24:49
Postat av: s

åååh såklart jag inte gör! helt underbart att ni hittat den, jag blir jätteglad att ni läser, verkligen jätteglad!

2010-10-28 @ 01:07:43
Postat av: Anonym

vi har faktiskt läst på den jättelänge, fast inte vågat kommentera, tänkt kanske det hämmar dej om du vet att "gamlingarna" läser. Men vi gillar den skarpt. Massa kramar till dej från Lasse o mej.

2010-10-28 @ 18:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0