no one but you can save yourself

jag undrar ibland vad du gör just nu lille bror.. eller ganska och ofta hela tiden! vad gör du, var är du och hur känns det? så himla konstigt att tänka på det, magen hajar till som om man föll från en hög höjd.. och jag kan fortfarande inte förstå, jag får bara svindel i hjärnan när jag försöker. men kroppen förstår tror jag. hela min själ vet att det är något som är hemskt fel. jag faller ifrån dig anders♥ känslan är väl alltid värst i början av fallet kan jag tänka. hoppas man blir lugn mot slutet

Kommentarer
Postat av: Albin

http://www.youtube.com/watch?v=9XsWRoB3t58&p=64CC1D27B1B75A5F&index=14



Har du börjat gilla hans musik btw? Där är nästan hela listan, saknar 2-3 låtar

2010-09-21 @ 18:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0