september 2010

det är dags att börja tänka på refrängen och börja på ny kula

så här är vi, september 2010. Lisa har lämnat oss, kvar är jag och min sambo sara i vårt korridorsrum på elevhemmet på lillsved. nu ska vi börja gotta in oss! jag undrar fortfarande lite vart jag bor.. men har kommit på att jag i alla fall är menad att bo här, rum 26 med sara, eller? jo, ska bara få in det i skallen, att jag bor låångtlångt bort på värmdö, och hälsar på i stan iofs ganska ofta. men ändå hälsar på. det är så jag måste strukturera det i huvet för att kunna strukturera mina saker men framförallt mina känslor. ett hem är ändå ett hem, en fast punkt. vilket är viktigt för mig just nu.trots att jag inte i vanliga fall är sån.

men även idag konstaterat: jag är sjukt trygg här. ja, nu flyttar mina känslor in, snart flyttar prylarna också ska vi se. och i övrigt.. som jag kände på "dramat" idag. jag vill ha mer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0