träd

att lugna ner sig..
försöker finna ut vad som spelar roll här i världen. när man ska tala om saker som verkligen är viktiga finns inget annat i min hjärna just nu än anders. vilket är felfelfel! det finns så mkt att säga att jag itne ens kan säga något ibland om det. så jag vill fokusera om, men hur gör man? hur sätter man tillbaka värdet på vardagsfinheter, sötmöten, god mat och allt sånt där som man bar mår bra av? hur sätter man fokus dit, hur får man det att betyda något alls i jämförelse?
hur gjorde jag förut? vad fanken hände efter emmaboda..
jag har aldrig suttit i den här sitsen förut, jag har aldrig genomgått en sådan prövning.. jag har aldrig fått livet satt på sin spets som nu. därför är jag ändå glad över hur jag känner nu, hur sjukt det än må låta.. jag har fortfarande så mycket att lära, så mycket jag aldrig haft en aning om.. lärdom gör ont, det vet vi som en gång gått i skolan=P men det ska väl göra ont ibland, och för att få hoppa tillbaka till mitt gamla sinne, allting har en mening. jag tror och vet att det är så det är.. ibland kostar det, och ibland kostar det mer
jag ska i alla fall hitta tillbaka. hitta ett träd att luta mig mot, läsa en viss bok och sen hämta allt jag kan ur världen, till världen!
min största utmaning nånsin kanske..?

Kommentarer
Postat av: Albin

Kan berätta hur jag har gjort, även om jag inte alls har haft det lika tungt som du. När jag fick boken så tog jag hela kvällen att först samla all musik som stod i den, sen med det som bakgrundsmusik läste jag boken. När jag läst klart så spelade började jag spela ett av spelen han nämnt (inte spelat klart än). Jag grotta ner mig i allt Anders jag kunde hitta helt enkelt. Jag tror att det funkat bra, hittade tillbaka till musik som jag nästan glömt bort och ett spel som jag i kört på länge, vilket betyder en del för mig iaf. Kommer förmodligen läsa igenom boken igen snart, för den är värd att läsas igen.

2010-09-03 @ 07:21:11
Postat av: Liselotte

Som du sa, everything happens for a reason baby! Följer varje steg du tar!

<3

2010-09-04 @ 10:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0