utgång Lillsved, festlig folkhögskola

fasligt va roligt det är att dansa! varför gör man inte sånt oftare? och fasligt va roligt att umgås med mina lillsvedare utanför skolans aura. att vi stötte på mannen som upplyste mig om skolan från allra första början var ju nästan läskigt, med tanke på att sist jag såg han var ett år sen och då satt vi på nilo i playa del ingles. galet, tack nicklas det gjorde du riktigt bra, se vad små samtal kan föra en. ordet översocial tycker jag vi stryker ur världen


Kommentarer
Postat av: Albin

Översocial känns inte som ett riktigt ord, kan möjligtvis vara något som läkarna helt spontant kastade ur sig när du kom till världen

2010-09-12 @ 19:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0