vaxholmsnatt

Nu sitter jag här med en hund i knät i ett dunkelt rum i vaxholm. jag jobbar natt för första gången i mitt liv.. hade ångest i två dar över detta med att hålla sig vaken men det är faktiskt helt lugnt.
Tidsfödrivet blev till sistens att upptäcka min gamla blogg från 5 år tillbaka..
fint
roligt
jobbigt
pinsamt
sentimentalt
Väldigt glad att jag har haft den. funderar på om det finns företag som laddar ner bloggar och dyl. och sparar som samlat dokument. allra helst pappersform. så mycket som finns här vill jag inte gå miste om ifall blogg.se lägger ner liksom. om inte - ska jag bli bra på datorer och starta ett sådant!
 
Nå ja, eller så kanske man bara fortsätter på detta gamla spåret?
Man kanske mår bra av det?

Kommentarer
Postat av: Kristina

Lasse råkade på din gamla blogg nyss och såg du skrivit igen. Vad är det för jobb du har på natten? Sjukhus? Jag kommer ihåg att när jag vakade ibland på sjukhus var det svårast inte somna nånstans tre-fyratiden.

2013-01-16 @ 17:23:04
Postat av: sabina

hej!! ja tänkte försöka göra en ansträngning med bloggen igen, får se hur länge det blir=P jobbar som assistent åt en tjej med en typ av muskelsjukdom.. så länge hon är vaken är det ju inte så svårt men sen framåt småtimmarna blir det lite segt.. jobbar inte så ofta med henne än men det har gått bra hittills!

jag har bytt mobilnummer och blivit av med alla kontakter så jag har tänkt lite på er men inte kunnat höra av mig, kan inte du maila ditt nummer till [email protected]?

2013-01-26 @ 00:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0